Har haft en jätteskön söndag som inte gått i många knop. Har trots det fått en del gjort - däribland klippt håret, packat upp mina väskor sedan semestern, städat, kollat på Pretty Little Liars, tränat och pluggat en smula. Min kärlek till söndagar är så stark. Slängde precis ihop en fantastisk banankaka, ett tips om man har några överblivna bruna bananer hemma som man vill göra något av. Njöt precis av en bit tillsammans med en kopp chaite. Nu ska jag tvätta bort svetten från kroppen och sedan krypa ner i sängen. Imorgon börjar en ny vecka och med den följer nya möjligheter. På onsdag kommer min Emil hem - det får bli min motivation. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, så fint att du är tillbaka! Har saknat ditt bloggnade och jag sknar dig <3

2013-02-19 @ 08:13:22
URL: http://midnightcity.blogg.se
Postat av: jennifer

Det är här du gömmer dig, hihi glad att du länkade!! Hur får du din centrerad, har försökt flytta min till blogg.se men den vill aldrig hamna i mitten.. puss på dig!!

2013-02-19 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0