Ligger just nu i min säng och försöker kurera mig så gott det går. Har fått ögoninflammation på ena ögat så ser knappt någonting och därför kändes det klokt att vara hemma från skolan idag. Ska i och för sig vara med på lektioner via ooVoo så blir inte så stor skillnad förutom att jag får ligga i min egen sköna säng medan de andra sitter på hårda skolstolar. Efter min första lektion ska jag kika på Mistresses, en serie som skaparna av Gossip Girl har gjort, med andra ord en serie helt i mitt tyckte. På bilderna ovan kan ni förresten skåda en kjol från Bik Bok som jag införskaffade förra veckan. Tycker den är döfin verkligen och kommer använda den flitigt nu i höst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0