Det är en ganska så underbar känsla när man vet att man har hela livet framför sig. Planerar i detta nu skidresa och funderar samtidigt på framtiden. Det enda jag med all säkerhet vet är att den dagen jag är klar med alla studentfiranden ska jag flytta härifrån, bort från småstadsrykten och tråkiga människor (not ma friends of course). I 18 år har jag väntat på att få flytta härifrån och till Stockholm och om 271 dagar ska jag äntligen dit. Vill spendera hela nästa sommar där för att spara ihop pengar till min resa men det är så svårt att bestämma destination. Vill göra den där standardresan till kängurulandet men vill också se mer av Europa. Vill bo i Paris, någonstans i Italien, London, Berlin men vill också spendera lite tid i USA. Så mycket platser, så lite tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0